Display

Med Aller Medias 9 varumärken har vi en räckvidd på 60 miljoner annonsvisningar i veckan.

Annonserna visas i en miljö där läsaren stannar i snitt 2.05 minuter. Detta indikerar att Aller Medias användare är särskilt engagerad av innehållet.

Aller Medias annonsering når rätt målgrupp i rätt miljö vilket resulterar i hög interaktion. Vi kan idag utöver sajtspecifika placeringar av annonserna även erbjuda innehållsvertikaler där du som kund kan få mer bredd och räckvidd i din kampanj genom att kombinera flera segment som exempelvis Mode + Skönhet eller Träning + Hälsa.

Ser mer på Ocast

High Impact

High Impact format ger dig möjlighet att skapa interaktiva budskap på en stor yta för att nå ut med annonsbudskapet. Här går det att kombinera video och rich media för att skapa uppmärksamhet eller engagemang hos användaren.

Vi samarbetar med tredjepartsleverantören Adnami.

Materialspecifikationer:
Adnami: https://www.adnami.io/specs

Kontakta [email protected] för mer information.