Case

Levi’s – Cowboy Core

Levi’s strives to offer more than just clothing – they want to convey a timeless lifestyle characterised by quality and style, and wanted to create local relevance for its global spring collection.

Arla – Let it bloom

Through the Let it bloom concept, we wanted o raise awareness of how we can all contribute to biodiversity in different ways.

Dove – Self-esteem

By 2026, 90% of all online content will be AI-generated. Dove wanted to contribute to a broader spectrum of diversity, reality and authenticity in the representation of women on AI platforms.

Festis x Hänt

Festis is facing a challenge of fierce competition and wants to build recognition and increase its relevance in the target group with their new summer flavor.

Dove – Livet under armen

Aller Media Creative Studio utvecklade konceptet ”Livet under armen” för Dove, där vi ville lyfta både produkten och en bredare diskussion om skönhetsnormer kring kvinnors armhålor.

Mutti x ELLE

Mutti ville öka medvetenheten kring deras nya sortiment med färdiga pastasåser och lyfta upp dem på svenskarnas veckomeny.

Xbox x ELLE

Xbox ville sprida budskapet att gaming är till för alla och få kvinnor att känna sig mer inkluderade i spelvärlden. Syftet var även att visa hur mode- och spelvärlden ömsesidigt influerar varandra när det kommer till mode.