Vill du göra ett bestående avtryck hos våra läsare?
Blada i en egen bilaga så ni når era kunder när de mår som bäst. Våra läsare har själva valt sin tidning, därför blir allting som hör ihop med den extra välkommet.
Bilagor i våra tidningar fungerar väldigt bra, generellt sett ger bilagor högre obs-värden än en traditionell annons. De berör och skapar engagemang och är även direkt köputlösande.
Vi ser många rent digitala företag som ökar sina investeringar i bilagor för att utveckla sin affär (ex apotea.se, booking.com).
För mer information om bilagor och varuprover
Nå en köpstark målgrupp med varuprover Låt konsumenterna upptäcka och prova nya produkter med hjälp av varuprover/sachér.
Pris & vikt
Vikt: 0 – 20 gram
Magasin: Från 1,60 kr/st
Familj*: Från1,40 kr/st
Kändis/SvD: Från 1,60 kr/st
Vikt: 21 – 40 gram
Magasin: Från 1,85 kr/st
Familj: Från 1,70 kr/st
Kändis/SvD: Från 1,90 kr/st
Vikt: 41 + gram
På förfrågan
80% av Aller Medias läsare testar de varuprover som finns med i tidningarna. Ofta har annonser med varuprover högre engagemang och köpintention än traditionella annonser.
Många läsare upplever också ett mervärde och blir
positivt inställda till annonsören.
Högre effekter på engagemang och agerande än traditionella annonser.
Högre avsändaridentifikation, och upplevd nytta. Driver positiva associationer till annonsör.
Köputlösande! Driver högre köpintention än traditionella annonser.
Dessa riktlinjer gäller generellt för att produktionstekniskt fungera i alla Aller Medias titlar. Mer specifika anpassningar kan i undantagsfall göras för enskilda varumärken.
Kontrollera alltid i förväg vad som gäller för just ditt upplägg.
Besök
Humlegårdsgatan 6
114 46 Stockholm
Tel: 08-57 80 10 00
Postadress
Aller Media AB
Box 27717
115 91 Stockholm
Org# 556002-8325
Fakturadress
Aller Media AB
Box 27717 / 300
115 91 Stockholm