Pressmeddelande
Share:

Aller Media nominerade i 12 kategorier i världens mest prestigefulla tävling för native advertising

Aller Media har fått hela 12 nomineringar i årets upplaga av International Native Advertising Awards, en av världens mest ansedda tävlingar inom native advertising. Nomineringarna sträcker sig över flera kategorier – från storytelling och influencer marketing, till effektiva kampanjer och hållbarhet.

– Vi är så glada och tacksamma för det förtroende våra kunder ger oss. När insikter möter kreativitet parat med våra starka varumärken kan vi skapa kampanjer som både berör och ger effekt, säger Sara Forsberg, Chief Commercial Officer på Aller Media.

Bakom varje nominering finns ett starkt teamarbete och en vilja att hela tiden höja ribban.

– Att vi är nominerade i 12 kategorier känns helt otroligt. Jag är så glad och stolt över det vi gör på Aller Media – och över det dedikerade, passionerade teamet bakom varje idé, varje kampanj och varje detalj, säger Ida Fridh, Head of Creative Studio på Aller Media.

Bland de nominerade bidragen återfinns välkända varumärken som Rusta, Unilever/Dove, Arla, Festis, Carlsberg och UNICEF – i samarbete med Aller Medias Creative Studio och partners som Mindshare Sweden, Dentsu och Tre Kronor Media.

Nominerade bidrag:

De internationella vinnarna offentliggörs i London i maj.